Wednesday, December 12, 2012

Hello, Headache!

Yeah, no coffee. I will try not to drink any coffee tomorrow, to see if my tummy gets happier :)
The Insomniac gave a nice drinking advice! Lets hope I like it :P
So, my new friend is hot water, lemon juice and honey. If I like my new friend, I will probably skip coffee forever... maybe. It's so expensive! Haha

Continued watching Pretty Little Liars today... Yes, we're stuck :D
My favorite character is Spencer, "the smart one".
Oh, and Toby, he's mysterious, a geek, hot as ****, has ice blue eyes... and is just weird. It's a perfect combination!(?) xD



6 comments:

  1. Replies
    1. Haha, nää, han är för gullig för att vara snygg! :P
      Kollar du också? Säsong 2 kommer ut 9 januari :D yay!

      Delete
    2. Näää :D

      Va? Säsong 2 finns ute nu ju?
      Jag har sett säsong 1-2 och halva säsong 3 men säsong 3 är så seg så det finns inte så jag har tagit en paus!

      Delete
    3. Uhm... Jo! Men utan svensk text, min mor dör lite om där inte finns swesub, så vi får vänta på säsong 2 xD
      Eller du kollar på TV?

      Delete
    4. Haha oh xD nej jag tittar här http://watchseries.li/serie/pretty_little_liars

      Delete
    5. Aha! Jag vill gärna se det på Tv'n, i framtiden blir det att fixa en sån där sladd som skickar från datorn till Tv'n!

      Delete