Monday, February 4, 2013

I made a bag!


It first started with my mom, who was knitting a bag... like a summer bag/purce :)
I wanted one too and got a great idea!


I made this out of an old pair of pants and some yarn. Greenish <3
The yarn is dark olive green, but in daylight its more brown, weird but cewl :D








So today was my first day at the flea market, it was fun! :) Fixing stuff in the store, packing up "new" stuff they got in, shoes and bags, yay! And then before I left I went trough the store and found some yarn for mom + some other stuffs, will show you tomorrow. I really need to sleep!

Oh and they have a couch that is over 100 years old, it looks so beautiful! Cant transfer pictures from my phone to the computer tho :'(

Nighty nighty.


7 comments:

  1. Our thrift stores NEVER get couches that are 100 years old - curses! ;o)

    The purse looks fantastic! :D

    ReplyDelete
  2. Oj vilken snygg väska, med massa fickor och allt :O advanced stuff!

    Vad bra att du trivs på praktiken ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! :D Fickorna satt redan på byxorna som jag klippte sönder, haha, men på insidan av väskan sitter en "egen-gjord" ficka! xP

      Delete
  3. jäkligt snygg väska deluxe för fan :)
    Önskar jag hade orken att sitta och göra sådant.
    Jag är så jäkla lat så jag låter mitt shoppingfinger klicka hem istället.
    Dock aldrig i riktigt den stil man vill ha det i...det är fördelen med att fixa det själv.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thänk jo!
      Orken den försvann då och då, därför tog det ett par veckor att göra den :P
      Precis, en sån här väska ville jag ha och en sådan har jag aldrig sett i butik. Min älskade väska från Kreta försvann ju i Norrland :(
      Camilla's vän's syster har en webbsida med billiga väskor, även mycket billigt i läder, fråga henne vad den heter! Om du letar väska alltså :)

      Delete
    2. Nej vad synd :(
      Ja jag ska fråga henne :))))

      Delete