Wednesday, February 6, 2013

The Bible was gone

Someone bought it! :( I should have taken it as soon as I saw it the other day. Oh well, I'll get another old Bible, maybe from our Swedish Ebay, "Tradera". Those are way more expensive though. My 1800s Bible was only 3 dollars. *Slaps self*

I bought some more stuff today... it's not my fault! The stuff tells me to buy it, the pretty things screams "BUY ME, BUY ME"!
So I'm now one leather bag richer. It's awesome! And 4 more pots. Need more flowers and plants. Got 2 new plants also for the 2 pots I bought yesterday. Will take pictures of that tomorrow :)




Sisters opinion at first sight: "Wow... Uh... it's really special." xD Indeed it is!
I love it :) It reminds me of the medieval and vikings... Like a huge leather pouch for coins. I have 3 bags now all together and that's more than enough. :)
This one costed me 40 SEK, almost 6 dollars.

Oh and I bought dish-soap for my hair, since the soft soap did'nt want to wash out properly. Scent of wild strawberries *Gonna sniff my hair all day long*, and also some conditioner, but only because this conditioner is approved for "Noo-Poo". Plus I'm going to bleach my hair soon, so I'm going to need it.




9 comments:

  1. Åh vilken awesome väska, gaaah! Jag vill ha en sån på lajv, den ser verkligen medeltida ut!
    Typiskt att bibeln var borta :<

    Åh, det där balsamet luktar säkert jättegott! Jag tycker balsammetoden verkar läskig för balsam har så konstig konsistens xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eller hur! :D Hittar jag en liknande så lovar jag att köpa den åt dig och skickar sedan upp den med posten! Det är så billigt ändå!

      Det gör det <3 Har användt det innan utan att veta att det var "no-poo"! Jag tycker likadant, det måste kännas "slemmigt" och orent? :P Man kanske ska prova en gång...

      Delete
    2. åh vad snällt, säg bara till så för jag över pengar åt dig ^^

      Så kul när man upptäcker sånt, jag upptäckte för några dagar sen att min rakhyvel+gele är No Poo, haha!

      Delete
  2. What? The 1800s Bible was only 3 bucks? Oh, damn, such a shame you've missed it...:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah :/ I hope they get other old Bibles in the future, so that I can snatch one before the customers do x)

      Delete
  3. Oooooh noooooooo - you missed getting the Bible? :o(

    At least you scored an awesome purse though. How come your sister can't see that? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mhm :/ But I'll find a new one!

      Haha, she's into "modern" things and girly things etc ^^ She loves her black purse with silver skulls and details, for an example! :D

      Delete
  4. Vilken häftig väska, gillar looken:) Har också prövat balsammetoden fast utan balsam, jag körde utan någonting. Håret blev otroligt fluffigt och härligt men till och från luktade hårbotten blöt hund:( Vet att vi tappat förmågan att uppskatta normal mänsklig doft men detta luktade riktigt illa. Befann mig i en period i livet då jag var extremt stressad och frustrerad och har fått tipset att jag var försurad pga detta. Har nu börjat använda en typ av korallsand för att neutralisera mig ( herregud vad flummigt det låter) och upplever att naglar,hy och hår mår bättre. Så kanske hade den dåliga lukten med stress att göra. Tänker försöka balsammetoden framåt våren igen.
    Kram Annika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Jag blev stört-förälskad direkt när jag såg den :)

      Oj, men så kan faktiskt stress göra, det är dåligt för det mesta - stress. Så det var säkert därför! Haha, ja det låter verkligen flummigt, men... är det något man använder utvärtes eller invärtes? Kanske en dum fråga? :P
      Om du inte använt något alls, utan bara vatten för att tvätta dig , så kallas det WO-metoden (Water Only) :) Tror jag! Det finns namn på ALLT, svårt att hålla reda på. Vill höra om resultaten sen till våren :)

      Delete