Thursday, April 17, 2014

Bra Guide! - BH Guide!

LoL! Found an awesome guide to find the right bra size. It's in english and the sizes do not match the sweidish ones, but hell, I learned alot anyway and had a good laugh! xD

I'm sitting here pulling my bra band and it's f*cking annoying! And I have never really had a bra that suited very well.

Check it out!
http://sameatschildren.tumblr.com/post/45962915522/do-it-now-guide-to-proper-bra-fit-and-measuring
(The text is kind of annyiong-ly small and "compressed" - But it's totally readable!)

2 comments:

  1. tips, köp en dyr en med breda axelband. Den jag har på mig nu har även fjädrar på sidan i kupan så att bröna inte flyter ut åt sidorna :)
    Oj den där posten var så lång så jag orkade inte läsa allt men jag ska ta mig tid någon gång för den var bra :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jag får ta och göra det, tills dess har jag iallafall hittat två bra Bh från H&M - av alla jäkla ställen. Men vi får se hur länge dem håller...
      Hehe, ja det är ett långt inlägg och oftast brukar jag strunta i det då, men den var väldigt kul att läsa!

      Delete